Al bijna 50 jaar denken we na over en ontwerpen we uw werkruimtes

Dankzij onze deskundigheid en knowhow kunnen we aan al uw behoeften op vlak van kantoor- en computeruitrusting voldoen om u een aangename werkomgeving te bieden. Uw comfort is ons werk.

Onze geschiedenis

Ordin-Access, opgericht in 1972, is een bedrijf gespecialiseerd in computer- kantooruitrusting. Ordin-Access begeleidt u bij de realisatie van uw project. We werken samen met de beste merken en architecten om uw project uniek te maken.

Ons team

Alain Van Gyseghem

Managing Director

Marc Van Gyseghem

Managing Director

De waarden die ons leiden

Passie

Werken met passie betekent luisteren naar onze klanten en de uitdaging achter elke nieuwe inrichting begrijpen.

Innovatie

We werken samen met de beste merken en architecten om uw project uniek te maken.

Flexibiliteit

We zijn ons ervan bewust dat het beheren van een onderneming en haar inrichting een grote flexibiliteit vereist.

Expertise

We zijn er trots op dat we met veel gerenommeerde merken en bedrijven hebben samengewerkt aan belangrijke projecten.

Neem contact met ons op

[]
1 Step 1
reCaptcha v3
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder